fbpx

אודות מכון ציון

אנו במכון ציון מתמחים בייצור והתאמת מדרסים איכותיים לכל בקשה ולכל סוגי הלקוחות: ממדרסי הליכה ופלטפוס ועד מדרסים לספורטאים, לחיילים ולחולי סכרת.

יש כאלו החשים אי נוחות בהליכה או בריצה, או כאלו הסובלים מכאבי גב בלתי מוסברים. לפעמים כל מה שצריך הוא מדרס מותאם שיפתור את הבעיה, מאידך, יש כאלו הזקוקים באופן חד משמעי למדרס בשל בעיה אורטופדית בכף הרגל.

אלו וגם אלו מוצאים אצלנו פתרונות מקצועיים בשני סניפי הרשת –

בצפת (רחוב ירושלים) ובראש פינה (חן המושבה).

 

קצת היסטוריה:
מכון ציון הוקם ע"י מר ציון שיקארצי לפני עשרות שנים, טכנאי אורטופדיה משנת 1980 בעל הסמכות בארץ ובחו"ל, שמו של ציון נודע אל מעבר לגליל העליון ולקוחות המכון מגיעים לעסק מכל קצוות הארץ. המדרסים מותאמים אישית למגוון בעיות וצרכים- פלטפוס, דורבן, רגליים סוכרתיות וכיו"ב בעבודת יד מלאה וקפדנית באמצעות גבס, מה שמקנה תמיכה אופטימלית לכל לקוח.

מגוון פתרונות לכל בעיה בכף הרגל

במכון ציון מציעים לצד טיפול פרטני בכף הרגל, גם נעליים איכותיות המתאימות למגוון לקוחות: נעליים לספורטאים, למטיילים, נעלי אופנה, הליכה, ריצה ועוד כאשר מה שעומד לנגד עיננו הוא איכות הנעליים בשילוב ייעוץ מקצועי ושירות אישי לכל לקוח ולקוחה.

שילוב מושלם של טכנולוגיה וניסיון

במכון ציון תיהנו ממעבדת הליכה חדשנית, ייחודית ומתקדמת לאבחון סטטי ודינאמי מדויק ביותר של כף הרגל הכולל דו"ח הליכה מקצועי.

מכשיר סריקת כף רגל להתאמה מושלמת עבור כף הרגל שלכם.

כך שתיהנו מהמדרס המושלם עבורכם.

אצלנו במכון האורטופדי ומעבדת כף הרגל "מכון ציון" שבראש פינה וצפת תיהנו מידע וניסיון של עשרות שנים בטיפול בכף הרגל למגוון בעיות וצרכים- ממדרסים איכותיים המשלבים אבחון בטכנולוגיה חדשנית ומדרסים עבודת יד המותאמים באופן מדוייק, דרך נעליים אורטופדיות מקצועיות ועד אבזרים שיקומיים מיוחדים שיצעידו אתכם קדימה בבטחה.

כאן תוכלו לקבל שירות של בדיקת הליכה סטאטית ודינאמית הכולל דוח הליכה מדוייק.

אם אתם מחפשים מעבדת כף רגל בצפון, הנעלה מקצועית או מדרסים מקצועיים בצפון – אתם מוזמנים ליצור קשר או לבקר באחד משני הסניפים שלנו ולשפר את איכות החיים מקצה לקצה!

כדאי שתדעו

מכון ציון מוכר ע"י כל הגופים המוסמכים ובאישור משרד הבריאות
 

הנחות מיוחדות לכל חברי קופות החולים

מורשים מטעם משרד הבריאות , אגף השיקום וקופות החולים

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      חישוב משלוח
      הזנת קופון

      מתלבטים? רוצים להתייעץ?

      שלחו לי הודעה ואחזור אליכם בהקדם

      מעבר לWhatsApp
      1
      WhatsApp
      לחצו על הכפתור על מנת להתחיל צ'אט בWhatsApp